loading...
80
خوش امدید

          *خوش امدید*

آخرین ارسال های انجمن
پرهام سنجری بازدید : 52 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

درس خواندن چقدر دلگیر است در اتاقی که از تو خسته شده
    گوش دادن به تیک تاک زمان زل زدن به کتاب بسته شده

-------------اس ام اس جدید شب امتحان-------------

    اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بدان امتحان دارد و هیچ کاری نکرده

-------------اس ام اس جدید شب امتحان-------------

    هان ای کسانی که ازکتاب هایتان به عنوان اشیائی دکوری استفاده کرده اید
    اکنون فقط یک معجزه می تواند کارنامه شما را زیر و رو کند !
    ستاد ایجاد رعب و وحشت شب امتحان !

-------------اس ام اس جدید شب امتحان-------------

    به اندازه چای داغ شب های امتحان دوست دارم
    اما ….. اضطراب نمی گذارد
    نه گرمایت را حس کنم نه آرامشت را

-------------اس ام اس جدید شب امتحان-------------

حالا وقت برای درس خوندن داریم، کووو. . .تا فردا
زمزمه های شیطانی شب امتحان !

-------------اس ام اس جدید شب امتحان-------------

این روزها هیشکی درس نمیخواند ! شما چطور!؟

-------------اس ام اس جدید شب امتحان-------------

من همه کتابامو۲ دورکامل خوندم، توچطور؟
ستاد ایجاد وحشت میان دانشجویان

-------------اس ام اس جدید شب امتحان-------------

الا یا ایـها ممتحنون چـرا هستیـد نگرون؟
بشینید و بخوانید و بدانید که امتحان فردا هست آسون!!!

-------------اس ام اس جدید شب امتحان-------------

          امتحان بدون تقلب مثل کریسمس بدون درخت است !
        (کی اس الیت)

-------------اس ام اس جدید شب امتحان-------------

        امتحان اولین گام در جهت شروع چاپلوسی پیش استاد برای نمره ی ده گرفتن است !

-------------اس ام اس جدید شب امتحان-------------

        چیه؟ پریدی رو گوشی بیبنی کی اس ام اس داده ؟ این جای درس خوندنته ؟
        هنوز که نرفتی د برو د .. دههه

پرهام سنجری بازدید : 39 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی Real Boxing یک تجربه‌ی زیبا برای دوست‌داران ورزش بوکس است. این بازی که از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است شما را در نقش یک بوکسور به رینگ مسابقه می‌برد! سیستم گرافیک سه‌بعدی بازی از تکنولوژی اختصاصی NVIDIA Tegra بهره می‌برد و به‌همین دلیل بازی دارای گرافیک و جلوه‌های زیبایی است. بر روی گیم‌پلی بازی نیز کار شده است و می‌توانید با استایل‌های متفاوت مبارزات خود را انجام دهید و بوکسور خود را تمرین دهید. بازی دارای حالت Career Mode نیز هست که در آن بیش از ۳۰ نبرد و ۲۰ رقیب وجود دارد که هرکدام قابلیت‌های خاص خودشان را دارند. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

real boxing android بازی بوکس Real Boxing 1.02   اندروید

 

پرهام سنجری بازدید : 48 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید! این بازی زیبا را از دست ندهید. این بازی از تبلت‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند.

 

cut the rope time travel android بازی زیبا و محبوب Cut the Rope: Time Travel HD   اندروید

 

پرهام سنجری بازدید : 45 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی NightSky یک بازی زیبای در سبک فیزیک-پازل است. در این بازی باید کنترل یک کره کریستالی را به‌عهده بگیرید و از رازهای موجود در هر قسمت پرده بردارید. این بازی تاکید دارد که در آن هیچ دشمن، غول و یا خشونتی وجود ندارد و همه‌چیز در پازلهایی که شما باید با استفاده از فیزیک قوی بازی حل کنید خلاصه شده است. کنترلهای بازی نیز ساده هستند و با حرکات ساده‌ی انگشتان روی صفحه‌ی گوشی می‌توان کره را کنترل نمود. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

nightsky hd android بازی سرگرم‌کننده NightSky HD 1.0.3   اندروید

 

پرهام سنجری بازدید : 31 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

سری بازی های Armored Core سال های زیادی است که توسط استودیوی بازیسازی From Software ساخته و راهی بازار می شوند. تا کنون ۴ نسخه اصلی و چندین نسخه فرعی از این سری راهی بازار شده اند و شماره پنجم نیز قرار بود در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شود، اما با تأخیر مواجه شد تا علاقه مندان بتوانند در ماه مارچ این بازی را تجربه کنند. بازی Armored Core V تا این لحظه آخرین نسخه از سری بازی های Armored Core است که توسط استودیوی بازیسازی From Software در دست ساخت است. این بازی نبرد بین ربات ها را به نمایش درمی آورد و بازیکنان در آن با استراتژی های مختلف مواجه می شوند که باید در مبارزه های مختلف از آن ها استفاده کنند. در این بازی می توانید ربات های جنگی خود را به شکل های مختلف و دلخواه طراحی کنید. همچنین این بازی را می توانید به صورت آنلاین و آفلاین با دوستانتان بازی کنید. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی From Software بزرگترین تغییری که در این نسخه صورت گرفته، بخش آنلاین این بازی است. حتی اگر تنها بخش تک نفره را تجربه کنید و اصلاً به سراغ بخش آنلاین نروید، این تغییرات را در بازی احساس خواهید کرد. زمانی که وارد بخش آنلاین این بازی می شوید، باید گروه خود را انتخاب کنید. همه چیز بر مبنای همین گروه ها برنامه ریزی می شود و در طول بازی با قابلیت های هر گروه می توانید در مبارزه ها شرکت کنید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه PAL-iMARS بازی|

|بازی به صورت PAL Region و با فرمت ISO می باشد|

 

armored cover v cover small دانلود بازی Armored Core V برای XBOX360

 

پرهام سنجری بازدید : 29 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه SWAG بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

ridge racer unbounded cover small دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360

 

پرهام سنجری بازدید : 24 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی Deadliest Warrior Ancient Combat یک بازی به سبک نبرد تن به تن می باشد که بر اساس سریال پخش شده توسط شبکه Spike TV ساخته شده و دو قبیله جنگجوی همیشه خونین را به نبرد با یکدیگر دعوت می نماید. این بازی شامل ۲ پکیج متفاوت می باشد که نام های آنها با پسوندهای Warrior و Legends می باشد و بسیاری از سلاح های جنگی قدیمی و ابزارهای اضافی در این بازی وجود دارد. در این بازی گیمرها می توانند نام آورترین جنگجویان تاریخ را انتخاب نمایند ، آن ها را با سلاح ها و ابزارهای منحصر به فردی مسلح نمایند و به نبرد تن به تن با قوی ترین جنگجویانی که تا به امروز دیده شده اند بروند. سر دشمنان خود را به باد دهید ، سپرهای آنان را به یغما ببرید و جسدهای آن ها را به نمایش بگذارید ! این راهیست که شما می توانید رتبه ی خود را در بازی بالا برده و جنگجویی تمام عیار شوید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه iMARS بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

deadliest warrior ancient cover دانلود بازی Deadliest Warrior Ancient Combat برای XBOX360

 

پرهام سنجری بازدید : 24 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبای Battleship یک بازی در سبک Shooter می باشد. خود را آماده یک بازی اکشن اقیانوسی کنید ! این بازی با استراتژی های کلاسیک ناوهای دریایی تعمیم پیدا کرده و به عنوان یک منبع حرفه ای برای طرفداران فیلم سینمایی اکشن Blockbuster می باشد. این بازی از سری بازی های اول شخص می باشد و شما در محیطی کاملا اکشن شبیه سازی شده ناوهای دریایی به مبارزه با دشمنان خود می پردازید. زیردریایی ها و USS Missouri های افسانه ای شما را به رقابت استراتژیک از نبردهای دریایی با دشمنان شما آماده می کند. این بازی بر اساس فیلمی از کمپانی Universal Pictures می باشد که خود فیلم قرار است چندی دیگر عرضه شود. از ویژگی های بازی می توان به آزاد بودن شما در اخذ تصمیم های حمله های هوایی ، بررسی رادارهای جنگی ، نبردهای کشتی به کشتی در دریا و … اشاره نمود.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Battleship cover small دانلود بازی Battleship برای XBOX360

 

پرهام سنجری بازدید : 25 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود. برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

prototype2 cover small دانلود بازی Prototype 2 برای XBOX360

پرهام سنجری بازدید : 86 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)
پرهام سنجری بازدید : 26 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 

LOL یا Leauge Of Legends از جمله بازیهای آنلاین محسوب میشه که طرفدارای بیشماری رو سراسر دنیا داره و بین ما ایرانی ها هم کم طرفدار نیست . سبک این بازی مشابه بازی وارکرفت WarCraft هستش که البته واسه کسایی که نمیدونن باید بگم که سازنده های مپ Dota Allstar این بازی رو ساختن

پرهام سنجری بازدید : 17 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 

بعد از موفقیت بازی محبوب و پرطرفدار Farm Frenzy اکنون شاهد عرضه نسخه 3 این بازی هستیم. از تغییرات این نسخه نسبت به نسخه قبلی می توان به موارد زیر اشاره کرد
- اضافه شدن چند حیوان اهلی جدید
- پیشرفته شدن امکانات حمل و نقل
- قابلیت ذخیره محصولات با ظرفیت بسیار بالا
- مدیریت کامل بر مزرعه و حیوانات
- تغییرات گرافیکی جدید
- اضافه شدن امکانات پیشرفته جهت ارتقا و تبدیل محصولات کشاورزی
- و ...

پرهام سنجری بازدید : 161 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 

در این بازی دخترانه شما باید صورت باربی را با استفاده از لوازم مختلف آرایش کنید.این بازی نیازی به دانلود ندارد فقط برای اجرای آن به نرم افزار flash player نیاز است.

پرهام سنجری بازدید : 20 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)
پرهام سنجری بازدید : 19 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

لطفا برای تبلیغات کد تبلیغ خود را به مدیر سایت ارسال کنید وقیمت تبلیغ در بالای سایت 10000تومان ماهیانه ودر پایین سایت 5000تومان استبه من زنگ بزن

پرهام سنجری بازدید : 21 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

 

سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد.  داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود بازی

تصویری از محیط بازی

رمز فایل : corei7.rozblog.com

حجم بازی : 57MB


پرهام سنجری بازدید : 91 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

Talking cat

در بازی جالب Talking Tom Cat شما میتوانید با تام که گربه سخنگو میباشد صحبت کنید و او گفته شما را حفظ کرده و با لحنی بسیار جالب بیان کند. همچنین شما میتوانید کارهای بسیار زیاد دیگری از قبیل بازی با تام یا شیر دادن به او را انجام دهید.

_________________________________

دانلود بازی

رمز فایل : corei7.ir

حجم بازی : 6MB

پرهام سنجری بازدید : 40 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

بارها کارتون مشهور و زیبای باب اسفنجی را در برنامه های کودک دیده اید و نسخه های متفاوتی از کارتون های این شخصیت بامزه را مشاهده کرده اید. نام کامل این بازی زیبا باب اسفنجی و ماجرای پادشاه تریتون است. داستان بازی چنین است که پادشاه تریتون توسط دشمنان شروری زندانی شده و هرج و مرج حکمفرماست، حال وظیفه باب اسفنجی این است که هم محل حبس پادشاه تریتون را یافته و وی را آزاد کند و هم در برابر آشوب هایی که دشمنان در نبود حکمران به پا کرده اند ایستادگی کند. بازی سرگرم کننده و ماجرایی است که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. بازی کم حجم بوده و کرک شده می باشد در بازی 25 مرحله در 5 منطقه و مکان مختلف را تجربه خواهید کرد، 8 شخصیت منحصر بفرد و حرکات طنز و زیبای باب اسفنجی باعث شادی و لذت شما خواهد شد.

______________________

دانلود بازی

حجم : 73MB

رمز : corei7.ir

______________________

پرهام سنجری بازدید : 50 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

 

جنگ خان‌ها

 

جنگ خان‌ها
khanwars
سازنده(ها) XSSoftware
نسخه ۲٫۴
سبک بازی استراتژیک
رسانه عکس و نوشتار
حداقل سیستم مورد نیاز دسترسی به اینترنت، مرورگر اینترنت
ورودی صفحه‌کلید، ماوس

جنگ خان‌ها یک بازی تحت وب در سبک استراتژیک آنلاین می‌باشد. سبک بازی بسیار شبیه به تراوین است و در قرون وسطا می‌گذرد. شما می‌توانید با انتخاب یکی از ۹ قوم بلغارها، فرانک‌ها، آلمان‌ها، پارس‌ها، روم شرقی، بریتانیایی‌ها، اعراب، گوت‌ها و روس‌ها فرمانروایی خود را بنا کنید و با تسخیر قلعه‌های دیگر بازیکنان، آن را گسترش دهید و قدرتمند تر سازید.

 

 





پرهام سنجری بازدید : 20 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

 

ایکاریم

ایکاریم

 

ایکاریم
Ikariam
Ikariam Logo.png
سازنده(ها)   گیم فورج  
نسخه 0.4.4
سبک بازی استراتژیک
رده‌بندی سنی   همه گروه‌ها ی سنی  
رسانه عکس و نوشتار
حداقل سیستم مورد نیاز دسترسی به اینترنت،مرورگر اینترنت
ورودی صفحه‌کلید، ماوس

ایکاریم یک بازی تحت وب از گیم فورج است که در آن بازی کننده اختیار یک دهکده در یک جزیره را در دست می‌گیرد و با پیشرفت منابع و ساختمان‌های آن و همچنین بستن قراردادهای تجاری و فرهنگی و ساخت نیروی نظامی می‌تواند پیشرفت کند و در نقاط دیگر نقشه دهکده‌های دیگر بنا کند. این بازی به اکثر زبانهای دنیا ترجمه شده و هر زبان روی یک دامنه قرار داده شده. در هر زبان بازی بک یا چند جهان وجود دارد که با حروف یونانی نامگذاری شده اند. در حال حاضر زبان فارسی این بازی دارای سه جهان به نام Alpha,betaوgamma می باشد.  

 

 

 

پرهام سنجری بازدید : 19 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

به نظر شما تراوین چیست؟

اهداف پنهان تراوین چیست؟

ت

 

مخصوص کسانی که تراوین بازی می کنند.من درباره ی خود بازی تراوین توضیحاتی مختصر نوشتم ولی چیزی که معلوم نیست و باید همه آن را بدانند ، پشت پرده ی تراوین است ؛ چیزی که از فهمیدن آن شاخ در می آورید. در ادامه مطلب گفته شده و خواهش دارم که اصلا این تراوین را بازی نکنید و اگه دوست دارید بازی کنید ، این رو بازی نکنید. پشت پرده ی تراوین در ادامه مطلب و نظر هم یادتون نره.       

 

پرهام سنجری بازدید : 17 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
پرهام سنجری بازدید : 40 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

جک

پرهام سنجری بازدید : 23 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

ترکه کلاس رقص میذاره ورشکست میشه تحقیق میکنن میبینن که تو کلاس شاباش

میداده ادم به 6 دليل شانس اورد چون حوا نمتونست ايناو بهش بگه: 1-من ادمت كردم 2_برو از شوهراي مردم يادبگير 3_ديشب كجا بودي؟ 4_چرا پولاتو ميدي مادرت؟ 5-چرا به اون زنه نگاه كردي؟ 6-مي دوني من چند تا خاستگار داشتم؟

یكبار به يك گربه ميگن مدرك تحصيلي ات چيست ميگه پيش پيش دانشگاهي

شب عيد فطر همه اصفهانيا بيرون خوابيده بودن ازشون مي پرسن چرا بيرون خوابيدين ميگن واسه اينكه پول فطرمون بيفته گردن شهرداري

 

اسبه زنگ میزنه سیرک میگه : آقا جون اونجا اسب استخدام نمی کنید ؟ میگن مگه شما چه هنری داری ؟ اسبه میگه بی شعور نمی بینی دارم حرف می زنم

 

ترکه میفته داخل چاه داد میزنه کمک یه نفر طناب میندازه پایین ترکه رو میکشه بالا میبینه مرده بعدا معلوم میشه طناب رو بسته دور گردنش

 

به ترکه میگن چی شد که زن گرفتی؟ میگه راستش ما دیدیم تو زندگی هیچی نشدیم، گفتیم لااقل داماد بشیم

 

غضنفر جلوی دبیرستان دخترانه میافته تو جوب ! واسه اینکه ضایع نشه میگه : هر کی منو در آورد مال خودش

 

چند تا ترک میرن سینما . فیلم راز بقا رو داشته پخش می کرده . تمساحه آروم آروم میاد و آهو رو می خوره.همه ناراحت میشن . تمساحه میره پای خر رو بخوره با یه جفتک پوز تمساحه رو داغون میکنه . یه دفعه ترکه بلند میشه میگه محمدیاش صلوات .

 

ترکه با کلید گوششو تمیز میکنه گردنش قفل میشه

 

بسیجیه یه شب قرص اکس میخوره تا صبح وضو میگیره!

 

یه یارو میمیره میره اون دنیا ازش میپرسن چی شد که مردی ؟ میگه شیر خوردم میگن شیرش فاسد بود ؟ میگه نه گاوه یهو نشست

 

ترکه تو انگلیس راننده تاکسی می شه بش میگن سختت نیست فرمون سمت راسته اینجا ؟ میگه والا سخت که ‏نیست فقط یه مشکلی که دارم اینه که هر وقت تف می کنم می افته رو مسافر بغلی

 

ترکه تو خارج میره یه رستوران ایرونی, گارسون میگه چی میل دارین؟ ترکه میگه: ""with carpet rice, with fish what" گارسون میگه بابا اینجا که همه ایرونین فارسی بگو ببینم چی میخوای؟ ترکه میگه: همون باقالی پلو با ماهیچه

 

افغانیه میره خونه زنه دزدی, زنه میترسه میگه بیا این طلا این پول. . . . همش مال تو, افغانی میگه خودتو به اون راه نزن نون خشکا کجاست؟ ؟

 

به ترکه میگن وبا اومده. میگه : چی چی آورده

 

ترکه قاضی میشه یکی میره پیشش میگه من از همسایمون شکایات دارم به من گفته گوه زیادی نخور, ترکه میگه غلط کرده برو بخور ! ! !

پرهام سنجری بازدید : 51 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

برنامه پژوهشی یونوسفر فعال با فرکانس بالا (به انگلیسی: High Frequency Active Auroral Research Program)‏ معروف به هارپ (به انگلیسی: HAARP)‏، یک پروژه پژوهشی است که در سال ۱۹۹۳ برای بررسی و پژوهش درباره لایهٔ یونوسفر با استفاده از امواج رادیویی ELF/ULF/VLF تاسیس شده‌است. این تاسیسات مشترکا توسط نیروی هوایی آمریکا، نیروی دریایی آمریکا، دانشگاه آلاسکا در فیربنکس، و نزدیک به ۱۵ دانشگاه آمریکایی دیگر اداره و استفاده می‌شود. شرکت سازنده این تاسیسات، شرکت BAE Advanced Technologies است.[۱] این سیستم در حال حاضر از یک مجموعه آنتن‌های مخصوص شامل ۱۸۰ برج آنتن آلومنیومی به ارتفاع ۵۰/۲۳ متر تشکیل شده که بر روی زمین پهناوری به مساحت ۲۳٬۰۰۰ متر مربع در آلاسکا نصب شده‌است. این آنتن‌ها امواج مافوق کوتاه ELF/ULF/VLF را با ۳٫۶ مگاوات[۲][۳] ERP تولید کرده و به یونوسفر می‌فرستند. هارپ پروژه‌ای علمی است و از طریق آن دانشمندان با ایجاد تغییراتی در یونوسفر که دورترین و ناشناخته‌ترین بخش جو زمین است امکان مطالعه در مورد آن را پیدا کرده و از آن به صورت یک آزمایشگاه طبیعی در می‌آورند. هارپ این کار را با امواج رادیویی فرکانس بالا که توسط رادارهای خود منتشر می‌کند انجام می‌دهد. بخشی از این امواج در ارتفاع ۱۰۰ تا ۳۵۰ کیلومتری جذب شده و باعث افزایش شتاب الکترون‌ها در آن منطقه و در نتیجه گرم شدن یونوسفر می‌شوند. هارپ در دوران جنگ سرد با این هدف راه‌اندازی شد که روش‌هایی را برای ارتباط با زیردریایی‌های مجهز به سلاح اتمی کشف کند. این زیردریایی‌ها در آن زمان اهمیت استراتژیکی فراوانی داشتند چرا که «تضمین نابودی متقابل» در جنگ اتمی را محقق می‌ساختند. اما حتی از قبل از ساخت خود نیز با شایعات فراوانی در مورد هدف و کاربردهای آن همراه گره‌ خورده‌است. تئوری‌های توطئه گوناگونی در مورد آن مطرح شده و از انتشار پرتوهای مرگ تا کنترل ذهن به آن نسبت داده شده است. تکمیل هارپ حدود دو دهه طول کشید و ۲۵۰ میلیون دلار هزینه‌های ساخت و عملیاتی آن بود.[۴]

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از سایت خوشتون میاد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 535
  • بازدید کلی : 3,635
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبمستر

     

    دریافت کد فال حافظ  

    مشاهده صفحه جدید

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    پیج رنک

    پشتیبانی

    تقویم شمسی

    اوقات شرعی

    دیکشنری

    وضعیت آب و هوا


    صداياب

    مترجم سایت




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت